Gary van der Steur benoemd tot Lid van Verdienste

Tijdens de openingsavond vrijdag 8 september j.l. is Gary van der Steur verrast met de eervolle onderscheiding van Lid van Verdienste van onze vereniging. Met een groot applaus werd  waardering door de aanwezigen naar Gary uitgebracht, omdat hij op zoveel fronten voor de arbitrage en onze vereniging actief is. Gary is innemend, bescheiden, maar zeker ook gedreven in alles wat hij doet.

Zelf eerst voor de KNVB en nu bij VV Helden actief als scheidsrechter, opleider en begeleider, secretaris en kartrekker van Unicum, trainer op donderdagavond en vertrouwenspersoon via de waardevolle(n) club, zijn zaken waar Gary zijn energie in steekt. Zijn vriendin Karien mocht de speld die bij deze onderscheiding hoort opdoen, Gary kreeg een oorkonde voor deze beloning en uiteraard kreeg Karien een mooie bos bloemen voor haar steun naar Gary. De eerste felicitatie via de mail kwam van Pieter Vink, waarna de aanwezigen het nieuwe Lid van Verdienste hartelijk gingen feliciteren.