De jaarvergadering

Binnen onze vereniging is de jaarvergadering altijd een mooi moment. Een moment waarop alle leden welkom zijn in ons clubhuis, om samen terug- en vooruit te kijken op het verenigingsjaar.

Helaas zal de jaarvergadering dit jaar niet in maart plaatsvinden. Door de corona epidemie, is het niet mogelijk om iedereen van harte welkom te heten in ons clubhuis. Omdat dit wel ons streven is, hebben wij de jaarvergadering uitgesteld naar een later moment.

Stapje voor stapje hebben wij als vereniging wel weer iets meer mogelijkheden. Zo zijn we sinds een paar weken weer aan het trainen en vanaf komende week kunnen we ook weer om 20.00 uur beginnen met trainen.

Hopelijk laten de regels het toe, dat we op een verantwoorde manier ook binnenkort weer een fysieke activiteit kunnen houden in ons mooie clubhuis. Als dat het geval is, zullen wij een nieuwe datum voor de jaarvergadering gaan communiceren. Tot die tijd hopen we jullie te zien bij de digitale activiteiten, die onze vereniging organiseert.

Foto; Op de foto zijn Mies Thelosen en voorzitter Ger Heijligers te zien, tijdens de vorige jaarvergadering. Tijdens deze vergadering mochten we Mies Thelosen huldigen, omdat ze 50 jaar lid is van onze vereniging