Corona-update!

*** Bericht van het bestuur ***

Geachte leden, beste sportvrienden,

De afgelopen week heeft het kabinet wederom een persconferentie gegeven. De strekking van deze persconferentie was vooral dat het de goede kant op gaat met het virus, waardoor verdere versoepelingen mogelijk zijn. Concreet betekent dit voor onze verenging, dat vanaf 26 juni de clubavonden niet meer om 22:00 uur hoeven te eindigen. De trainingen zullen vanaf donderdag 8 juli weer plaats vinden van 20.00 tot 21.00 uur. De training van 1 juli zal in verband met de finale van de
bitterballenpubquiz nog plaatsvinden van 19.00 tot 20.00 uur. Ook zullen vanaf donderdag 8 juli de clubavonden weer op de reguliere tijdstippen plaats vinden.

Uiteraard zijn de basisregels wel nog van toepassing. Dit betekent dat binnen het 1,5 meter afstand houden wel nog belangrijk is. Ook is er nog een beperking van het aantal mensen die binnen mogen zijn, waardoor de SOC op ons terras de tent heeft opgezet.

Aangezien de meeste maatregelen op dit moment al zijn afgeschaft, zal dit ook voorlopig de laatste update zijn op deze manier. Eventuele verder communicatie zal te zien zijn via onze website, het maandbulletin en onze sociale mediakanalen.

Ook betekenen deze versoepelingen, dat we met potlood al zijn begonnen met het organiseren van activiteiten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de openingsavond en het kienen. Zodra er meer informatie bekend is, zullen we jullie op de donderdagavonden en via onze digitale kanalen hierover informeren.

Tevens hebben we een nieuwe datum voor de jaarvergadering vastgesteld. Deze zal plaatsvinden op maandag 11 oktober om 20:00 uur. De verdere informatie zal uiterlijk 6 weken voor aanvang van de vergadering worden toegestuurd. Uiteraard verwachten we dat iedereen die aanwezig is op een clubavond, zich nog wel houdt aan de basismaatregelen met betrekking tot het covid-19 virus. Mocht je klachten hebben die gerelateerd zijn aan het covid-19 virus, dan dien je thuis te blijven.
Mochten er onduidelijkheden of vragen zijn, dan kunnen jullie altijd met een van de bestuursleden contact opnemen.

Hopelijk zien we elkaar binnenkort in goede gezondheid, in ons mooie Huize Unicum.

Met sportieve groet,
Bestuur SVO