Clubscheidsrechtersavond met Robin Hensgens

Binnenkort start de voorbereiding op het nieuwe seizoen weer. De Scheidsrechtersvereniging Venlo en Omstreken (SVO) vindt het belangrijk dat ook alle clubscheidsrechters klaar zijn voor seizoen 2024/’25. Daarom organiseren we op dinsdag 3 september 2024 een clubscheidsrechtersavond. Deze avond vindt plaats in het clubhuis van de SVO (Leutherweg 188 in Venlo). Aanmelden doe je hier. Onderstaand vind je het programma en meer informatie.

Programma

We hebben een mooi programma samengesteld. De avond start met een training op de velden van Venlosche Boys. Dus neem je sportoutfit en voetbalschoenen mee. Iedereen kan tijdens deze training op zijn of haar eigen niveau sporten. Altijd al eens voor het VAR-scherm willen staan? Dan is dit je kans! Want we combineren loopvormen met het beoordelen van wedstrijdsituaties. Het doel is om zoveel mogelijk juiste beslissingen te nemen. Na de training is er ruimte om te douchen of om te kleden. Vergeet daarom je douchespullen niet. Het tweede deel van de avond bestaat uit een lezing. Robin Hensgens, scheidsrechter in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie, vertelt je alles over het volgen en positie kiezen tijdens de wedstrijd. Na afloop is er gelegenheid voor een drankje.

Programma
19:00 uur Inloop (en omkleden)
19:30 uur Training met beelden
20:30 uur Douchen / omkleden
21:00 uur Presentatie Robin Hensgens
22:00 uur Napraten met een drankje

Aanmelden
Ben je enthousiast? En neem je deel aan deze avond (of aan één van de onderdelen)? Meld je dan hier aan of scan de QR-code op de poster. Hopelijk tot 3 september in Huize Unicum!