Bitterballen Pubquiz III

Inmiddels hebben we 2 succesvolle edities van onze pubquiz georganiseerd. Vele deelnemers hebben zich gewaagd aan onze (soms erg uitdagende) vragen, waarbij de ene deelnemer iets succesvoller was dan de ander. Veel deelnemers waren enthousiast na hun deelname! Op 3 juli gaan we voor de 3e keer een online pubquiz organiseren. Ben jij de opvolger van tweevoudig winnaars Pieter-Jan Janssen en Lidwien Hummelink?

In ons digitale Huize Unicum zullen we er vanaf 20.00 uur weer een gezellige avond van maken! We hebben weer 6 rondes met leuke vragen. We hebben een aantal nieuwe categorieën toegevoegd, waaronder een categorie over Limburgs amateurvoetbal, afgelaste evenementen en een fotoronde. Zoals altijd zijn de categorieën SVO en Algemene kennis ook van de partij!

Opgave is verplicht. Dat kan door onderstaand formulier in te vullen of door een mail te sturen naar quiz@svovenlo.nl. Geef daarbij ook alvast door in welke categorie je de joker wilt inzetten. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname.

Om het extra gezellig te maken, bieden wij jullie de mogelijkheid om een pakketje aan te schaffen. Hiermee steun je ook onze vereniging. Een pakketje is uiteraard niet verplicht, maar wel leuk! Als je een pakketje aangeschaft, dan hebben we het liefst dat je die op komt halen bij het clubhuis op donderdag 2 juli. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om naar het clubhuis te komen, dan kunnen we ook thuis langskomen.

Je Naam (verplicht)

Je E-mail (verplicht)