Clinic met Ed Janssen!

Huize Unicum Leutherweg 188, Venlo, Limburg, Nederland

In Huize Unicum, Leutherweg 188 te Venlo wordt maandag 9 oktober a.s. een clinic verzorgd door de Meijelse toparbiter Ed Janssen. Hij gaat het speciaal hebben over de wedstrijdvoorbereiding om vervolgens via wedstrijdbeelden interactief met het publiek aan de slag gaan. De KNVB wil op deze manier extra kleur geven aan de opening van de […]

Sinterklaas bezoekt de SVO!

Huize Unicum Leutherweg 188, Venlo, Limburg, Nederland

De goedheiligman komt weer naar Huize Unicum. Rond de klok van 17:00 uur zal hij verschijnen. Misschien neemt hij voor alle kleine aanwezigen wel een presentje mee?

DK Zaalvoetbal

Sporthal de Körref Kurversweg 2, Meijel, Limburg, Nederland

Dit jaar proberen onze toppers op het door ons georganiseerde zaalvoetbaltoernooi de zaaltitel in het district te verdedigen. Kom jij ze aanmoedigen?

NK zaalvoetbal

Sportcentrum Vliegende Vaart Vliegende Vaart 2, Terneuzen, Zeeland, Nederland

Dit jaar doen onze matadoren weer eens mee met het NK voor zaalvoetballende scheidsrechters. Kunnen ze hoge ogen gooien?

Heel Holland Spelregelt

Huize Unicum Leutherweg 188, Venlo, Limburg, Nederland

Op deze leuke, interactieve avond wordt de kennis van spelregels getest. Ben jij een betere kenner dan de keeper van Vitesse?

Algemene Ledenvergadering

Huize Unicum Leutherweg 188, Venlo, Limburg, Nederland

Vergaderingen horen er ook bij. Deze keer op vrijdag de 9e maart. U bent van harte welkom om te beslissen over de kascommissie, de bestuurssamenstelling en bij te dragen aan de rondvraag. Uiteraard onder het genot van een kopje koffie of thee.

NK Spelregels

Clubhuis de Stip Bram Venemanlaan 5, Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland

Venlo neemt ook dit jaar weer deel aan het NK Spelregels. Zullen ze hun prestatie van vorig jaar verbeteren?

NK veldvoetbal

VV ACHT Amstelstraat 1-A, Eindhoven, Groningen, Nederland

Kan het voetbalteam de titel weer terug veroveren?

Openingsavond

Huize Unicum Leutherweg 188, Venlo, Limburg, Nederland

De traditionele openingsavond! Wat zal het thema dit jaar zijn?

€6