VIRTUELE DONDERDAG

Je zult het vast herkennen, op donderdagochtend denk je al: “Vanaovend gaon ik nao d’n Berg”. Helaas gaat dat op dit moment niet. Wegens het Covid-19 virus zijn helaas alle activiteiten afgelast.

Stapje voor stapje gaan we heel langzaam naar de nieuwe 1,5 meter-samenleving. Vanaf volgende week is buitensport onder strenge voorwaarden weer toegestaan door de beleidsbepalers. Of en hoe we daar als vereniging vorm aan gaan geven is nu nog niet bekend, maar zal op zeer korte termijn bekend worden. Tot die tijd komen we samen in het virtuele Huize Unicum, bijvoorbeeld morgen bij de pubquiz!

Het is weer virtuele donderdag!

20:00 uur - TRAINEN

Gezellig om jullie allemaal weer in ons Virtuele Huize Unicum te zien! Vandaag gaan we weer aan de slag om onze lactaatdrempel verhoogd te krijgen.

• We beginnen met een stevige warming-up. Zorg voor een warming-up van ongeveer 2 km in eigen tempo
  • Na de warming-up begint de kern van de training. Gebruik je eigen hardlooptempo om 14x 1 minuut te hardlopen, dit mag je afwisselen met 14x een rustige looppaas of joggen.
  • Na deze oefening doe je nog een cooling-down van ongeveer 2 km in eigen tempo.

Bij deze training is vooral de kern belangrijk. Zorg ervoor dat je de laatste minuut net zo snel of in een sneller tempo kunt rennen dan de eerste minuut. Op deze manier voer je de training optimaal uit.

21:30 UUR - NICO SLAVENBURG BOKAAL

Vanavond is het weer tijd voor een nieuwe ronde vande Nico Slavenburg Bokaal. Helaas is het onmogelijk om de vragen in het clubhuis te maken, maar hieronder kun je de vragen maken om toch mee te doen aan de Nico Slavenburg Bokaal. Veel plezier!

Welcome to your Spelregelquiz Ronde 9 2019-2020

Naam

Vraag 2. Er wordt op het doel geschoten. Een supporter rent het veld op en probeert de bal te stoppen maar via zijn hand gaat de bal toch nog in het doel. Er wordt verder geen verdediger beïnvloedt door de inmenging van deze supporter. Wat moet de scheidsrechter beslissen?
Vraag 1. Een indirecte vrije schop wordt rechtstreeks op doel geschoten. Een verdediger (niet de doelverdediger), die op de doellijn staat, tikt de bal met de hand over het doel. Wat moet de scheidsrechter beslissen?
Vraag 3. Een medespeler van de strafschopnemer loopt te vroeg toe. Een andere medespeler, die niet te vroeg is toegelopen, ontvangt nu de bal die door de nemer tegen de doelpaal is geschoten en scoort. Wat moet de scheidsrechter beslissen?
Vraag 4. Een aanvaller passeert twee verdedigers en schiet hard op het doel. De bal komt op de paal en gaat vervolgens via de scheidsrechter - die in het strafschopgebied staat - het doel in. Wat moet de scheidsrechter beslissen?
Vraag 5. In welke van de volgende situaties dient het spel te worden hervat met een indirecte vrije schop?

22:00 uur - DE DERDE HELFT

Na deze training is het tijd om weer even samen gezellig een biertje te drinken. Er werd nog even nagepraat over de geslaagde eerste editie van onze bitterballenquiz, afgelopen vrijdag. Waarschijnlijk komt er dan ook binnenkort een vervolg. Mocht het je buiten te koud zijn, dan kun je altijd nog binnen gaan kaarten of toch sport gaan kijken. De WK Finale Darts 2014 is op TV! Als extreme Raymond van Barneveld-fan hoef je deze finale overigens niet te kijken, hij zal deze namelijk niet winnen.

23:00 UUR - EINDE AVOND

Heb jij nog foto’s ter bewijsvoering van jouw deelname aan Virtuele Donderdag? We zien ze graag tegemoet!