DE VOORDELEN VAN LIDMAATSCHAP VAN DE SVO VOOR LOKALE VOETBALVERENIGINGEN!

De Scheidsrechtersvereniging Venlo en Omstreken (SVO) is, als onderdeel van de landelijk opererende koepelorganisatie COVS (Centrale Organisatie van Voetbal Scheidsrechters), een belangenorganisatie voor scheidsrechters in de regio Venlo. Als lid van de SVO en de COVS staat een scheidsrechter sterker, waardoor deze optimaal kan presteren op het veld. Daarnaast steunt de SVO en de COVS haar leden in mindere perioden, zodat de scheidsrechter snel weer op de goede weg komt.

Wat doet de COVS of de SVO dan zoal voor haar leden?

• De SVO heeft clubavonden (op donderdagen) waar men met elkaar over scheidsrechterszaken van gedachten kan wisselen.
  • De SVO organiseert wekelijks een conditietraining voor haar leden.
  • De SVO heeft een actieve begeleiding voor (nieuwe) scheidsrechters.
  • De SVO is actief bezig met het verbeteren van de spelregelkennis, zowel voor de eigen leden als voor de voetballers.
  • De SVO heeft speciale thema-avonden, waar een bekende in het scheidsrechtersland iets komt vertellen over een bepaald onderwerp.
  • De SVO organiseert diverse ontspanningsactiviteiten, waar scheidsrechters in een ontspannen sfeer gezellig bezig kunt zijn met de overige leden.
  • De SVO sluit overeenkomsten met sponsoren, waarvan de leden kunnen profiteren.
  • De COVS houdt jaarlijks een echte spelregelwedstrijd voor scheidsrechters.
  • De COVS organiseert jaarlijks een veldvoetbal- en een zaalvoetbaltoernooi voor haar leden.
  • De COVS staat haar leden bij in juridische kwesties.
  • De COVS werkt nauw samen met de KNVB en andere belangenorganisaties.

Van al deze voordelen kunnen uw verenigingsscheidsrechters ook profiteren. Ze kunnen voor maar € 45,00 (€ 2,50 korting indien er voor automatische incasso wordt gekozen) per jaar lid worden van onze vereniging. Hiervoor kunnen ze het aanmeldingsformulier aanvragen bij ons secretariaat (secretaris@svovenlo.nl) of via deze link.

Wij kunnen ons echter ook goed voorstellen dat een verenigingsscheidsrechter geen € 45,00 wil uitgeven om lid te worden van onze vereniging. Om uw verenigingsscheidsrechters toch van de voordelen van de SVO te laten profiteren, is het mogelijk om als vereniging lid te worden van de SVO en de hierbij opgegeven verenigingsscheidsrechters van alle SVO-voordelen te laten genieten.

De prijs van een verenigingslidmaatschap is op dit moment € 80,00. Uw vereniging wordt dan lid van de COVS en lid van de SVO. Alle opgegeven verenigingsscheidsrechters zijn dan lid van de SVO, maar geen COVS lid. Ze hebben dan toegang tot alle activiteiten van de SVO, maar mogen niet aan COVS-activiteiten deelnemen. Tijdens algemene ledenvergaderingen hebben uw verenigingsscheidsrechters geen stemrecht, maar heeft uw vereniging wel voor twee personen stemrecht. Indien uw verenigingsscheidsrechters over een e-mailadres beschikken, ontvangen ze tevens ons maandbulletin.

Als u uw vereniging als lid van de SVO wil aanmelden, kunt u hiervoor het aanmeldformulier invullen en naar ons secretariaat opsturen via secretaris@svovenlo.nl. Voor de volledigheid merken wij op dat alleen de opgegeven verenigingsscheidsrechters aan de SVO-activiteiten kunnen deelnemen. Wij verzoeken u dus om de bij ons geregistreerde gegevens up-to-date te houden. Hiervoor kunt u de wijzigingen per email aan het secretariaat doorgeven.

Indien u meer wilt weten over onze vereniging, vraag dan gerust nadere informatie of bezoek eens geheel vrijblijvend een van onze clubavonden. Onze clubavonden zijn op de donderdagavond en beginnen om 20.00 uur met een training. Gelegenheid tot omkleden is er vanaf 19.30 uur in ons clubhuis. Na afloop is er in dit clubhuis de gelegenheid tot gezellig samenzijn onder het genot van een drankje en/of hapje.

Aanmeldformulier verenigingen
Privacyverklaring SVO Venlo