De scheidsrechtersvereniging Venlo e.o. is een club mensen die elke donderdagavond bijeen komt om samen een conditietraining te doen onder leiding van een gecertificeerd trainer. De club kenmerkt zich door een open, toegankelijke en gemoedelijke sfeer, waarin iedereen zijn ei kwijt kan. Buiten de trainingen organiseert de club ook ontspanningsactiviteiten zoals een jaarlijkse snertloop, 2x per jaar kienen, een nieuwjaarsinstuif inclusief Mystery Guest en een spetterende openingsavond. Ook neemt de vereniging deel aan tal van activiteiten zoals het veld- en zaalvoetbalkampioenschap voor voetballende scheidsrechters en de spelregelkampioenschappen. In ons maandelijkse bulletin worden de leden op de hoogte gehouden van alle ins en outs van onze vereniging. Binnen onze vereniging lopen tal van opgeleide begeleiders rond, waardoor er vrijwel altijd iemand beschikbaar is om te begeleiden in het weekend. Bovenal is de SVO een vereniging die de belangen van scheidsrechters behartigd. Voor slechts 40 euro per jaar kun je lid worden van de SVO.

Bent u al overtuigd u aan te melden als lid? Vul dan het inschrijfformulier in. Heeft u nog vragen over de vereniging dan kunt u contact opnemen met onze secretaris.

Overige documenten:
Aanmeldformulier