Venlo ook de sterkste in Zuid II

Na het behalen van het Nederlands Kampioenschap in Enschede amper een week geleden, mocht de SVO op zondag 30 juni alweer aan de bak. Op het bloedhete kunstgras van SHH in Herten stond het DK Veldvoetbal op het programma. In een dubbel programma zouden we het moeten gaan opnemen tegen de collega’s van Helmond, De Mijnstreek en Roermond. Deelnemers op deze snikhete dag waren Koen, Paul, Job, Jordy, Steve, Sander en Geert. Uiteraard was mascotte Fabian ook weer present en deze keer was Daphne ook van de partij om foto’s te maken. Van deze 6 wedstrijden werden er 5 gewonnen. Slechts één maal, tegen onze vrienden van Helmond, lieten we punten liggen. De uitslagen waren als volgt:

Helmond-Venlo: 0-4
Doelpunten: Paul (2x), Job en een eigen doelpunt

Venlo-De Mijnstreek: 3-1
Doelpunten: Geert, Job en een eigen doelpunt

Roermond-Venlo: 3-4
Doelpunten: Paul, Koen, Geert, Steve

Venlo-Helmond: 2-2
Doelpunten: Jordy, Paul
De Mijnstreek-Venlo: 1-2
Doelpunten Geert (2x)

Venlo-Roermond: 6-0
Doelpunten: Sander (2x), Geert, Jordy, Steve, Paul

Zo eindigde de SVO Venlo met een totaal van 16 punten afgetekend op de 1e plaats, en kon mascotte Fabian voor het tweede weekend op rij de grootste beker gaan ophalen.
De SVO bedankt COVS Roermond voor de prima organisatie!

Eindstand:

1. Venlo 16 punten
  2. Helmond 8 punten (winnaar Fair Play Prijs)
  3. De Mijnstreek 7 punten
  4. Roermond 2 punten