Stan Teuben te gast in de Week van de Scheidsrechter!

Jaarlijks vindt in de eerste week van oktober de Week van de Scheidsrechter plaats. Doel van deze week is dat sporters en sportclubs hun waardering laten blijken aan scheidsrechters en andere wedstrijdofficials. Dit jaar is de Week van de Scheidsrechter van zaterdag 5 oktober tot en met zondag 13 oktober.

De scheidsrechtersverenigingen van Venlo en Roermond grijpen deze gelegenheid aan om hun leden en andere belangstellenden een interessante clinic aan te bieden. Deze clinic zal op maandag 7 oktober worden verzorgd door één van de jongste scheidsrechters in het betaald voetbal, Stan Teuben. In de kantine van vv Reuver zal hij vanaf 19:30 uur de aanwezigen boeien met zijn ervaringen. Verwacht leuke anekdotes, antwoorden op VAR-vragen en nog veel meer!

Scheidsrechtersverenigingen Venlo en Roermond nodigen iedereen uit die scheidsrechter is, of is geweest. Fluit je voor je vereniging, vlag je wekelijks bij het 6e of vind je arbitrage interessant? Kom een kijkje nemen op maandag 7 oktober in de kantine van vv Reuver! Je bent van harte welkom!