Piet Philipsen Scheidsrechter van Verdienste

Afgelopen vrijdag 20 december j.l.  is in clubhuis Huize Unicum tijdens de kerstkienavond van Scheidsrechtersvereniging Venlo e.o. scheidsrechter Piet Philipsen uit Lomm door de KNVB op een bijzondere wijze verrast.

Door de KNVB is door Koos Aben de bijzondere onderscheiding “Scheidsrechter van Verdienste” uitgereikt door middel van een speld en oorkonde. Piet is op zijn 75 ste verjaardag 8 september 2019 gestopt als arbiter en heeft meer dan 40 jaar heel veel wedstrijden gefloten, maar ook andere scheidsrechters begeleid bij de amateurclubs. In het verleden heeft hij al voor zijn vele verdiensten de zilveren KNVB-speld ontvangen en hij is ook Lid van Verdienste van zijn eigen scheidsrechtersvereniging.  Ook zijn vrouw Thea werd in de huldiging betrokken door een fraaie bos bloemen gezamenlijk  aangeboden door de KNVB en SVO Venlo e.o. Piet en Thea proficiat met deze bijzondere eer.