Nieuwjaarsinstuif 2019

Op donderdag 3 januari jongstleden vond de jaarlijkse nieuwjaarsinstuif weer plaats in Huize Unicum. Over de opkomst viel niets te klagen. Nog minder aanmerkingen waren er omtrent de sfeer in het clubhuis. Pas na middernacht vertrokken de laatste leden richting huis.

Het bestuur had voor de aanwezige leden een leuke avond in petto. Allereerst luidde voorzitter Ger Heijliggers de avond in met een korte toespraak, die eindigde met de beste wensen en klinkende champagneglazen. Daarna onthulde Unicum-voorzitter Hans Verheijen een splinternieuwe televisie die geschonken wordt aan de SVO. Een geweldig gebaar! Vervolgens was het voor de SVO’ers lastig om de Mystery Guest te ontmaskeren. Uiteindelijk was het Marij Lankreijer die hem wist te ontmaskeren. De Beeselse kunstenaar Rik van Rijswick – onder andere bekend van het kunstwerk ‘de Krijger’ op de Maasboulevard in Venlo – was naar de Leutherweg afgereisd om kennis te maken met onze vereniging en om enkele ervaringen als kunstenaar met het aanwezige publiek te delen. Zowaar verrichtte hij nog de wekelijkse lotto. De avond eindigde tot slot met voldoende tijd om onder het genot van een drankje en heerlijke hapjes – gesponsord door Broodjesservice Peel & Maas – bij te praten over alle goede voornemens voor 2019.

De onderstaande foto’s geven kort de hoogtepunten van de avond weer.