Loting NK Zaalvoetbal 2020

Afgelopen donderdag is in ons clubhuis Huize Unicum de loting voor de poulefase van het NK Zaalvoetbal 2020 geweest. Op 18 januari zullen de 6 (vervangend) districtskampioenen, de landskampioen van vorig jaar en Venlo als organiserende vereniging gaan bepalen wie Alkmaar als landskampioen gaat opvolgen. In sporthal Piushof in Panningen zal er vanaf 11:05 uur gevoetbald worden. Meer informatie via deze link.

Mystery Guest Robin Hensgens, tevens speler van deelnemend team De Mijnstreek, heeft de loting verricht. In poule A zal organiserende vereniging Venlo het opnemen tegen scheidsrechtersverenigingen Drachten, Zeeuws-Vlaanderen en Deventer. In poule B neemt regerend landskampioen Alkmaar het op tegen scheidsrechtersverenigingen De Mijnstreek, Amsterdam en Boxmeer-Cuijk. Wij wensen deelnemers vanaf deze plek alvast heel veel plezier op de 18e!