Lid stelt zich voor… Hans Verheijen!

Even voorstellen, Mijn naam is Hans Verheijen en ben 48 jaar, sinds 1990 getrouwd met Claudia.
Wij hebben twee zonen: Jari van 12 jaar en Rens van bijna 8 jaar. Jari voetbalt al vanaf zijn 5de bij Bevo in Beringe en is verdediger. Onze Rens is ons zorgenkindje.
Hij heeft in zijn eerste jaar 8 maanden in Maastricht gelegen en is 16 keer geopereerd.
Wij zijn zelfstandig ondernemer in Panningen en runnen daar Broodjesservice Peel en Maas.
Ik zelf heb bij de jeugd en senioren in Meijel bij RKMSV gevoetbald. Sinds een jaar of twee ben ik clubscheidsrechter bij Bevo en fluit daar zowel de jeugd en de senioren.
Ik heb vorig jaar de boscursus gevolgd en ben daar ook voor geslaagd. Tevens heb ik mij daar opgegeven
voor de KNVB te gaan fluiten. Maar na het halen van deze cursus raakte ik geblesseerd en moest een half jaar toekijken, dit was voor mij een hele vervelende periode. Ik wilde zoveel maar het ging niet en had zoveel zin om te gaan fluiten. Zodoende heb ik toen een paar wedstrijden bij BEVO gefloten.
Daarna heb ik nog een paar wedstrijden bij VVV gefloten (de A en B). Hierna ben ik in december bij de SVO terechtgekomen en heb me daar ook direct aangemeld.
De training op donderdag is een mooi moment voor even wat anders te doen en heb te maken met een stel prachtige mannen die hier voor zorgen. Ik zie daarom ook elke week weer uit naar de donderdag. Mochten jullie nog wat meer over mij weten, vraag het gewoon. Dit was zo’n beetje wat ik kwijt wilde.